Deze is voor Lianne! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Deze is voor Lianne! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Deze is voor Lianne!

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

10 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Deze is voor Lianne, want Lianne gaat met Heerko trouwen! Jeej! Dik vet gefeliciteerd vriendinnetje van me! Gods bless.

Gisteravond ben ik weer naar de kerk geweest, die kerk met amper 20 mensen :). Ik was van plan eerst een beetje te kerkshoppen, maar ben toch weer naar deze gegaan omdat de preek me de vorige keer zo aansprak. Het voelde goed om er weer te zijn. De mensen zijn zo geintereseerd en hartelijk. Wilde na de dienst snel wegsneaken, maar ben toch weer blijven plakken, was eigenlijk ook wel prima. Als je benieuwd ben naar mn kirche kijk eens op http://www.calvary-brighton.org.uk/sermons/.

Ik had vandaag een vrije dag, was helaas om 8u wakker omdat dat nu eenmaal mijn ritme is geworden. Relaxt cornflakes ontbijt, Ugly Betty gekeken (zoiets als Lotte, heel leuk) en toen naar cafeetje gegaan om een stukje te schrijven voor de over en weer! (ATV blad voor leken ;)) Als die tijd ging ik naar het internet-cafe om daar voor een dure pond in een druk lelijk hokje te internetten. Vanaf vandaag zit ik in een fantastisch cafe met chille muziek, chille mensen en hele gave kunst aan de muur. Die pond geef ik liever uit aan een colaatje!

Vanmiddag heb ik op terras in de zon De Weduwenaar gelezen. Ik ben weer lekker verkleurd! Haha, de Italiaanse ober ging zich aan me voorstellen, mooie gek. Tijdens het lezen heb ik een hele modeshow aan schooluniforms voorbij zien komen. Echt grappig om te zien zeg, zo buitelands. De meeste zijn helemaal niet zo lelijk trouwens!

Vanavond lekker pannekoeken gebakkerd. De eerste 2 mislukten, stomme 1 pond-koekepan. Maar die daarna waren heerlijk. Met dank aan bakingtips en trics van Job ;)

Tot laters lieverds!

  • 10 September 2007 - 21:51

    Maria De Kruyf :

    Dag!
    Was zelf een waarbenjijnu aan het aanmaken en stuitte daarbij op jouw blog. Leuk, want vertrek over 2 weken ook naar Brighton en die kerk die je beschreef ga ik dan zeker eens proberen.
    groet, Maria

  • 11 September 2007 - 10:01

    Jan-Jaap:

    Hey Alette,

    wat een leuke blog houd jij bij. ik werd er door Marnix (niet je broer maar die andere) naar door gelinkt via de ATV-site. ik heb hem nu bij mijn favorieten staan, dus dat word dagelijks checken!!!

    ik krijg zin om zelf ook naar het buitenland op stage te gaan maar het lijkt mij toch iets minder leuk om als accountant Great-Britain te werken dan als "hotielier" (hoe noem je zoiets?)

    veel plezier en leerze daaro!


  • 11 September 2007 - 19:44

    Alette:

    @maria: Leuk! Dan zie ik je daar wel! By the way, wat is jouw blog? Goede reis en succes!

  • 11 September 2007 - 21:10

    Marjanne:

    Hey Lieverd,

    Heb je net een hele lange mail gestuurd met allemaal vragen etc. Maar inmiddels heb ik al vanalles gelezen op je blog. :) Moet maar es vaker kijken..zal hem aan mijn favorieten toevoegen! Bedankt voor je lieve sms! Ik wilde wel een sms terug sturen maar wist niet of je jouw oude nummer nog hebt. Want heb na jouw sms net mijn inbox opgeschoont. Laat me maar ff weten, dan ga ik je ff bellen binnenkort. Is toch leuker dan sms'en of mailen. Werkse en have fun! XX

  • 24 September 2007 - 17:53

    Lianne :

    Hi Alettie,

    Ik zie dit verhaaltje nu pas!
    Krijg er tranen van in m'n ogen. Wat ben je ook een schat.
    (het huwelijksfeest wordt fantástisch...)
    Gaaf dat je in Londen bent geweest, wat een sfeer daar hè?!

    Heel veel succes met alles en tot mails,

    Kus. Lianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 16717

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: