Christmas, full english en poepjes - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Christmas, full english en poepjes - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Christmas, full english en poepjes

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

16 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

We hebben een kerstboom gekocht!

Nadat we met zn drieen Kemptown naarstig hebben afgezocht naar de dikste boom voor de meest redelijke prijs, hebben we onze zinnen gezet op een prachtig boompjes van 23 pond (incl standaard). Superblij met ons boompje zijn we snel naar huis gegaan, met ieder 1 handschoen aan ter bescherming :) Onderweg maaiden we iedereen van de smalle Saint James' stoep, maar met een 'ho ho ho!' hier en een 'marry christmas!' daar kwamen we er wel mee weg. (Noisy dutch people) Nadat de boom zn plekje in de huiskamer had gekregen moest Judith aan de arbeid en zijn Sanne en ik gaan ballenshoppen. We hebben echt een fanastische kerstboom neergezet al zeg ik het zelf. Supervol met ballen, strikken, lichtjes en slingers in het kleurenpalet rood/goud/koper. Ik had nog totaal geen kerstgevoel, maar opgetogen een kerstboom optuigen helpt wel! (Erg he)

Ook tijdens het werk is de kerst al in volle gang. Mijn eerste christmasparty heb ik gedraaid na het vertrek van Hanna en Marjet in november, maar de sfeer is nu toch wel echter. Gisteravond hebben Jana Sheila en ik in kerstpakjes geserveerd! Idioot, maar vreselijk lachen. Hier kan dat.

Gisterochtend was iets minder hylarisch. Er was geen kok in het andere hotel. Om 8 uur kwamen ze hier achter, terwijl hij om 7 uur al aanwezig had moeten zijn.. Met gevolg dat.. ONZE kok die kant op is gegaan en ons heeft laten zitten! Niet te geloven. Zonder aan te geven wat zijn plannen waren liep hij naar het andere hotel, na een kwartier zijn Rocio en ik dus zelf maar in de keuken gaan staan. We hebben samen eitjes gebakken, gepocheerd, geroerd.. champignons gebakken, wittebonen in tomatensaus opgewarmd, sausijzen en spek gebraden en tomaat gegrild. Paulina van receptie heeft meegeholpen met bedienen. Ik was verbaasd dat ik alle borden leeggegeten terug zag komen. Ze eten het echt op!! :D Na een klein uurtje kwam Shaun binnengelopen. Hij stond eerst verbaasd en geamuseerd te kijken hoe wij gestresst aan het koken waren. toen hij hierover heen was heeft hij het van mij overgenomen. Want het restaurant was inmiddels een bende. Achteraf natuurlijk heel erg grappig, maar wel jammer dat je geen excuus of bedankje krijgt te horen.

Een minder smakelijk verhaal: serieus, stop lezen als je een gevoelige maag hebt. Eergisteravond was er ook een kerstfeest. Barman Cenk (geen typfout, je spreekt het uit als Djenk) vroeg me even naar het damestoilet naast de bar te gaan want het riekte zo, misschien had iemand een ongelukje gehad. Op weg ernaar toe begreep ik al wat hij bedoelde, wat een lucht! Op de vloer op het hele toilet vond ik kleine poepveegjes! Maar niet in de plee zelf.. Ik liep terug naar de gang tussen de bar en het toilet. Daar op de vloer lagen allemaal kleine poepjes! Sommige gesquashed, sommige nog in keutelvorm! Hoe krijg je het voor elkaar? Misschien moeten we hier maar niet te diep over nadenken. Ik heb het samen met de nachtportier schoongemaakt. Nou ja, ik sprayde schoonmaakmiddel en hij ging boenen :D Bleeeeggg..

Aanstaande maandag heb ik mijn eigenste Christmasparty in London! Het is een feest van Vienna Hotelgroup, er zullen dus verschillende hotels komen. Uit Brighton het Brighton, Queens, Kings en Belgrave. Elk hotel krijgt een (cheesy)dresscode. Iedereen is er helemaal mee bezig! Er worden kostuums op het internet besteld en ik moet uitfits keuren. Haha, ze nemen het helemaal serieus. Ik denk dat ik morgen ook nog maar even ga rondkijken...

Vanavond eerst maar eens naar de kerk, want ik zou hier bijna de essentie van het kerstfeest vergeten..

Liefs Alet

  • 16 December 2007 - 19:47

    Corrie:

    hoi Alet,

    wat een potpourri aan gebeurtenissen zeg! Je beleeft zo nog van alles in de laatste paar week voor je weer terugkomt!
    Ik hoop dat je ook nog foto's maakt van jullie versierde kamer met boom en eventueel ook nog van de kerstversieringen in Brighton en London.

    ik hoop dat je vandaag een goede dienst hebt gehad.
    Vandaag was er bij ons een vrienden dienst. Femmy uit onze straat(nr11)heeft op eigen verzoek de dienst bijgewoond, leuk he,
    liefs,Mom

  • 19 December 2007 - 12:07

    Mariette:

    Klinkt als een hond aan de diaree die jullie toilet erg leuk vond....

    Veel plezier nog met alles!
    X

  • 19 December 2007 - 21:45

    Alette:

    No dogs allowed

    ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 16710

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: