Beknopte update! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Beknopte update! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Beknopte update!

Door: Alet

07 November 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Ohhh jongens, ik heb al zoo lang niet meer geblogd! En het is niet alsof er niks te vertellen is, er is juist erg veel gebeurd! Ik weet niet waar ik moet beginnen.. Om deze reden (en ik moet over een half uur werken) krijgen jullie een beknopte versie.

Mijn ouders zijn langsgeweest! Hoe heerlijk was dat. Ik realiseerde me voor hun bezoek niet echt dat ik mensen miste, ik was wel een beetje grumpy.. De dag voor hun vertrek belde ik even naar huis om te vragen hoe laat zo ongeveer dachten te arriveren. Marnix nam op. Op het moment dat ik zijn stem hoorde schoten mijn ogen vol! Haha, ze waren Arjens verjaardag aan het vieren, de hele huiskamer zat vol met mijn gezellige broers en zussen! Had niet gedacht dat ik dat zo zou missen! Hou van jullie familie! Mijn tijd met paps en mams was geweldig. We zijn naar seven sisters, london en leonardslee gardens geweest. Was allemaal geweldig. Mijn ouders zijn best lyrisch over zuid engeland nu. En terecht. De laatste nacht sliepen mijn ouders in mijn huis. Dus in mijn 2 pers bed sliepen mijn ouders, en op de andere kamer sliepen sanne, juut en 2 vriendinnetjes van sanne en ik sliep in de huiskamer op een geimproviseerd bed, no problem. Totdat de lamp op de meisjeskamer ineens begon te lekken. Ja. Water. Na een half uur gegil, gepaniek, gebel, een bezoekje aan de bovenburen en gesleep van 4 bedden sliep ik niet meer alleen in de woonkamer! Hoe lachen is dat, met 5 chicks in de woonkamer. (kun je nagaan hoe groot die is haha)

Pap en mams, heel erg bedankt voor de gezellige week samen! Voelde me helemaal verwend die week!

• 08 November 2007 - 14:27

Corrie:

Hoi Alet,

Wij genieten ook nog bijna dagelijks van ons bezoek aan jou; ik kijk nog vaak naar de mooie foto's.
    Het is nu nog leuker om op de BBC allerlei shots uit Londen te zien met de bekende regeringsgebouwen etc. Deze week zag ik de Queen nog voorbij komen in de koets bij de Westminster...
    Die laatste nacht in jouw huis met de lekkende lamp vond ik ook wel heftig1 ik hoop dat Judith en Sanne dat niet weer zal overkomen.....

liefs,
    Mom