Vrienden - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Vrienden - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Vrienden

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Natuurlijk, mijn beste vriendjes blijven mijn la vie vrouwen (aka agenda chicks) marjanne, marije en annemarie (oehh dit is altijd gevaarlijk, kans dat je iemand vergeet!) Maar ik maak hier ook echt vriendinnetjes, en dat is zo leuk!

Jullie hebben ze vast al op fotos gespot. Jana en Paulina. Dit zijn hier mijn stap, koffiedate, winkel, dvdtje kijkenvriendinnetjes. Jana komt uit Duitsland, Ze werkt tijdens ontbijt in het Kingshotel, is 20 jaar oud en ontzettend creatief, fantasievol, slim en overactief. Ze is altijd wel aan het bakken of haar kamer aan het pimpen. Daarin doet ze me een beetje aan Hanna denken! Ze zit in haar 3e jaar van haar opleiding Engels, ze is dus een goede help met mijn talenontwikkeling! Komt ook goed van pas bij het corrigeren van mijn schoolopdracht, heb ik haar al voor geboekt. Ze is een ontzettende schat, leen haar fiets al een maand!

Paulina komt uit Polen, maar ze heeft een hekel aan Poolse mensen haha. Ook haar engels is retegoed, waarschijnlijk omdat ze het zoveel spreekt. Wat een kletskous. Een hele leuke stap en koffiedrink vriendin dus. Ze heeft vorige week mn haar gehighlight (ja, ik dacht ze komt uit Polen! Dat kan ze vast wel! nee grapje) Paulina heeft haar studie Engels inmiddels afgerond en werkt als receptioniste in Brightonhotel.

Ook een collega die ik erg kan waarderen is Danny (Daniel) uit Spanje. Mijn gay nightporter collega in Brightonhotel. Als ik s ochtendsvroeg op mijn werk kom is zijn shift bijna afgelopen, maar hij blijft altijd in de keuken hangen om grapjes met mij te maken. Echt dit maakt om 6.30 beginnen een stuk leuker! Heerlijk melig.

  • 07 November 2007 - 17:46

    Lianne:

    Hoi Aletttiiieee,

    Wat een leuke verhaaltjes en foto's. Om te smullen.. Loop aldoor een beetje achter, dus zie nu ook pas de foto met het bordje van de 7 Sisters met daaronder de opmerking voor mij dat je hem gevonden hebt.

    Alvast heeel veel plezier met onze schatjes Hanni en Jettie, ik geef ze een kaartje mee! Met mademoiselle luchtje van mij ;-p.

    Dag lieve Alette, geniet ervan!

    Bye love,
    ** Lianne **

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 16715

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: