gayish - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu gayish - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

gayish

Door: Alette

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Gisteravond was mijn eerste echte werkdag. Ik vind het zo leuk dat ik nu eindelijk weet hoe mijn hotel is! Hier heb ik echtwel een half jaar naar uit gekeken. Ik zal gaan werken in twee naast elkaar liggende hotels, Kingshotel, en Brightonhotel (hoe krijgen ze de naam voor elkaar, er zijn hier wel 500 hotels ofzo!) Ik zal in de toekomst verantwoordelijk zijn voor het ontbijt in Brightonhotel en meedraaien in diner kingshotel. De bedrijfsleider heeft me al verzekerd dat ze me veel willen leren en uitdagende opdrachten willen geven!

Kingshotel is ontzettend mooi. http://www.kingshotelbrighton.co.uk/ De kaart verandert om de paar dagen om de gasten steeds een nieuwe keuze te bieden. Het personeel is jong, buitenlands (pools, spaans, braziliaans, duits, portugees) en gayish (de jongens van de receptie zijn homo en de chef in de keuken en lesbi's.) Dikke gezelligheid. Mijn eerste indruk is dat er veel verbeterd kan worden in de manier van werken, maar ik houd voorlopig mijn mond nog maar even ;) Naar mijn mening hebben ze het intereur van een klasserestaurant maar de werkwijze van een pizzeria.

Vandaag was ik vrij, dus ik ging maar even wat schoonmaken in huis. Had ik al verteld dat het een hondenhok was? Echt, de gang en de woonkamer stinkt ENORM naar hond. Vreselijk. Vandaag zag ik waarom: heb de muren afgenomen, wat een haren zeg. Net alsof die hond de hele dag tegen de muur zat te rijen.

Sanne en Juut kregen vandaag instructie, maar hun leidinggevende was niet op komen dagen, dus ze zijn alweer vrij! We gaan zo lekker naar de H&M :D

Hahahha, oh ja weet je? Gister vroeg een Engelse man waar ik vandaag kwam uit Engeland. Dus met mijn Engels zit het wel goed ;)

Probeer nu ff wat foto's up te loaden..

  • 22 Augustus 2007 - 20:25

    Corrie:

    Hoi Alette,

    Leuk om te weten, dat de hotels waar je werkt dicht bij elkaar liggen.Scheelt weer reistijd.
    Lijkt me wel bijzonder om met zoveel verschillende nationaliteiten daar te werken.
    Ben benieuwd naar je ervaringen met de keukens: ontbijt in het ene hotel en diner in het andere.

    je moet dus wel een eind lopen om van je huis naar het hotel te gaan. lijkt me wel leuk gevoel om echt de engelse sfeer te proeven. Je bent dan geen toerist maar gewoon tussen de Engelsen.als je zo over straat loopt. Went het linkse verkeer al?

    Je Engels is dus bijna niet van "echt engels"te onderscheiden; leuk om te horen.

    Hoe was het zondag in de church? werd je ook verwelkomd of aangesproken? En snapte je er een beetje van?

    Veel succes verder maar weer , ook voor Sanne en Judith als ze wel contact hebben met hun begeleider...

    groetjes en kusjes,
    mamma

  • 23 Augustus 2007 - 13:53

    T. Haga:

    was dat berichtje voor die tante voor mij;)
    Was het een aardige makelaar? Wel een goeie truc dat hij een aspirant 'huurder' lang liet lopen...:)
    Leuk om via deze site op de hoogte te blijven van je vele wel en weinige wee. Ik heb me aangemeld voor nieuwe berichten.
    Hele fijne tijd en genietze
    t.Haga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 16729

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: