Judith is jarig! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Judith is jarig! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Judith is jarig!

Door: Alet

05 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Jeeej! Mijn huisgenootje Judith is vandaag jarig! Dit konden Sanne en ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. We zijn gister naar de feestwinkel gegaan en hebben daar versier scheiss gekocht. Gisteravond hebben we Juut naar bed geschopt en zijn we de boel gaan versieren. Dikke bende, overal confetti, 30 ballonnen, een ' the party's here' deurposter, kaarsen, slingers en troep. Dikke gezelligheid. Daarna zijn we na 12en met wijn naar judiths bed gegaan en hebben we haar wakker gezongen (haha judith lag al klaar met camera, dus het was niet geheel onverwacht..) Wijn op bed gedronken.. en geknoeid...
We hadden allemaal de vroege dienst vandaag. 7u beginnen. Dus om 6u zaten we met de boterham aan de versierde tafel. De gekochte kaarsjes hebben we nog niet aangestoken, daar was het toch iets te vroeg voor. Maar die hebben vanmiddag hun dienst bewezen op een heerlijke aardbeientaart! Judith, ook bij deze: van harte met je nieuwe levensjaar. Ik zal er iig voor zorgen dat de eerste helft heel erg lachen zal zijn!

Liefs Alet

• 05 September 2007 - 18:43

Corrie:

Hoi Alette,

Wat een gezelligheid zeg en leuke verrassingsparty voor Judith! ook namens Pappa en mij, Judith, van harte gefeliciteerd!Ik hoop dat de rest van de dag ook leuk was!

ik ben benieuwd of er morgen hier ook zoiets gaat gebeuren....

Het weer is hier niet zo dat je kunt gaan zwemmen, zoals jullie deden op de foto; wij zijn de zee allang weer vergeten. het lijkt wel herfst hier, dat wordt morgen niet lekker in de tuin zitten.

Dus de taarten zijn wel lekker; jammer dat we niet even om het hoekje konden kijken en meeproeven..
    Hebben jullie al aan hightea gedaan of is dat niet zo jullie smaak?

toi toi maar weer,
    with love,
    Mom

• 09 September 2007 - 15:22

Willeke:

Hey liefie,

Je hebt het wel naar je zin daar zo klinkt het! Je home ziet er heeeeeeeeeeel paleisachtig uit! Sjiek hoor! En dat je nu nog de zee in kan is hier niet in te denken. Geniet maar lekker van alles want maand 1 is al bijna om zeker.

Mis you!

Liefs,