kort berichtje - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hallooo jongens!

Ik heb een tijdje niet geblogd he? Drukke week gehad denk ik! Op stage is alles nog steeds goed. Mijn stagebegeleider gaat deze 2 weken op vakantie, dus volgende week zal ik zelf mijn weg een beetje moeten vinden daar. Ik denk dat het wel prima zal lukken, iedereen is superlief.

Ben van de week ook weer op stap geweest. Nu naar een 'echte' club. Wich means, in de rij staan, 8 pond betalen en tussen allemaal opgedofde mensen terechtkomen. Ik vond het niet echt veel aan, de muziek is niet echt wat hier.. Ze kunnen ook niet dansen trouwens. Het deed me denken aan club pepper eerst in de huize maas. Btje interessant doen op eentonige muziek.. Maar goed, wsa natuurlijk wel superleuk met colllega's.

In het BW Brighton hotel waren van het weekend allemaal nederlanders! Vandaag ging een nederlands stel trouwen in het royal paviljon (moet je es opzoeken op google, heel mooi!) zo gezellig, dat nederlandse geklets om je heen.

Heb vandaag een beetje geshopt (ohhh dat kan hier zo goed) en in het park gezeten met mijn vriendinnetjes Judith en Sanne,. was gezellig!

That's all for now!

X

  • 03 September 2007 - 21:40

    Gert:

    Hoi Alet,

    Nu komt dus de vuuproef: zonder begeleider de zaak draaiende houden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Lukt vast wel.

    Je ervaring dat het heerlijk is om na een tijd weer gewoon Nederlands om je heen te horen, deel ik. We kwamen met de leerlingen terug van een excursie naar Hongarije en opo het staion van Utrecht hoorden we weer Nederlands: "Dames en heren, ...". iedereen reageerde daarop!

    Brighton is dus goed om eens lekker te shoppen. Merk je aan veel dingen dat B. een studentenstad is?

    Leuke foto's zijner geplaatst!

    xxx

  • 03 September 2007 - 21:52

    Corrie:

    Hoi Alet,

    We hebben ook even op de pavillonsite gekeken; wat een speciale uitstraling heeft dat gebouw zeg! En de inrichting met speciale oosters/engelse sfeer,prachtig. Het park is ook erg uitgestrekt!

    Leuk die foto's van jullie appartement. hebben alle engelse huizen van die mooie ramen?

    Veel succes verder met al je duties.

    je nederlands is nog wel te lezen hoor!

    ook succes voor judith en sanne en de groeten,
    with love,
    Mom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 16723

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: