Eerste stapavond - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Eerste stapavond - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Eerste stapavond

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

27 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Eergister was ik om 23u vrij, en moest om 07u weer beginnen. Heb Sanne en Juut tussendoor niet gesproken, dus ik heb best een lange tijd achtereen alleen maar Engels gesproken! Ik begin echt al Engels te denken.

Na 2 dagen hard werken was ik echt kapot gistermiddag.. Ik heb de pizzaslice (die ik had gekregen van onze fantastische chef Sandrine) opgegeten, warm bad genomen en ben in bed gekropen (terwijl iedereen lag te bakken op het strand). Toen ik om 20u wakker werd had mijn manager gebeld, of ik iets wilde drinken met andere collega's. OK! :D Het is vandaag bank holiday, (UK heeft 4 standaard vrije dagen -bank holiday dagen- Kerstavond is ook zoeen. Als je w'el moet werken verdien je 200%.) dus het was best druk in de stad. Ik heb een Pint Stella's gedronken. (En eentje ge-at -sorry pap- ) Wat een enorme hoeveelheid is dat zeg! (568 ml als ik me goed herinner) Je kan wel op de wc blijven zitten.. Het was wel grappig om uit te gaan, maar ik mis Groningen (lees Rumba) wel zeg..

In the Kings hotel heb ik de afgelopen dagen bardienst gedraaid (hier bier tappen is zoooo saai, het bier stroomt zo langzaam, het duurt eeuwig voordat zo'n pint vol is.. je zou bijna te tijd willen vullen met een praatje) en een rondleiding door het hotel gekregen. Er zitten erg mooie kamers in (seaview wauw!) en ook wat mindere. Het hotel is onlangs overgenomen door Vienna group, die investeert er nu geld in, vooral in decoratie. En ik heb (met hulp van mijn manager) het eerste rooster gemaakt. Leuk man.

  • 27 Augustus 2007 - 13:10

    Corrie:

    Hoi Alette,

    Wel enerverend he zo'n drukke dienst achterelkaar! jammer dat je niet van de zon kon genieten.
    Wat is een bankholiday precies? hebben dan de bankemployés vrij?
    het is hier in Groningen niet zo zonnig meer en een stuk frisser dan de rest van nederland.
    Veel succes met je roosters maken!
    pappa heeft vandaag weer gewerkt; morgen de 28 aug ook !
    ik hoop dat alles goed blijft gaan , succes met je engels ,leuk dat je dat goed af gaat!

    Bye love,
    mamma

  • 02 September 2007 - 13:27

    Corrie:

    Hoi Alette,

    En , heb je al weer nieuwe mensen ontmoet en met nieuwe collega's kennisgemaakt? Of is het bij de ene stapavond gebleven?
    Wij kijken zo nu en dan op Brighton webcam en zien dan de pier en de boulevard in beeld.
    We hebben ook de website van Kingshotelbekeken en de diverse kamers gezien, met en zonder seaview.
    Verder kijk ik vaak naar BBC(als het kan..) om wat engels bij te spijkeren..

    Tot de volgende keer maar weer.
    Bye love,
    Mom

  • 03 September 2007 - 13:02

    Ben:

    Hé Alet,

    Leuk om te horen dat alles goed met je gaat. Ik ben weer trots op je met je atje ;) Hoop dat je nog veel leuke dingen mag blijven doen en dat je er van blijft genieten.

    Kus Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 16733

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: