Kappert - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu Kappert - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

Kappert

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Daag allemaal!

Ik zit hier al een maand! Jeej, de eerste mijlpaal is geslagen. Only 3,5 months to go..

Vandaag was een leuke dag! Het begon met een dikke shock of my life. Ik kreeg een sms over het etentje dat ik vnvnd met mn klasgenoten zou hebben. Het zou morgenavond zijn! Maar dan is Alette niet vrij!? Heb na lang zoeken en een beetje zeuren (oh!) een uurtje geleden vervanging gevonden. Was echt vet blij! Ik zou niet een avond in london en mn klasgenoten willen missen!


Heb vanmorgen ff een uurtje geinternet en ben daarna naar de kapper gegaan. De laatste keer dat ik daar geweest was was in mei, dus het was hoognodig. Ik had een beetje schroom omdat de engelse kappers een beetje duur zijn en de engelse meisjes een beetje 'nep' haar hebben. Toch maar ff naar binnen gelopen, vanmiddag had ik stage bezoek en ik wilde natuurlijk niet dat mijn mentor dacht dat ik mezelf hier verwaarloosde.. Ik heb de goedkoopste kapper uitgezocht, toen ik ging zitten dacht ik: waar ben ik aan begonnen, zou deze man eigenlijk wel kapper zijn!? Maar hij won mijn vertrouwen in hem al snel want hij leek erg secuur te werk te gaan, alsof hij elk haartje op zich ging knippen! Hij keek echt hoe het haar van zichzelf viel en ging vandaaruit knippen. Toen hij klaar was modelleerde hij het en deed de finishing tutch. Fantastisch toch? Hij is megalang bezig geweest, maar ik vind het resultaat dikke prima! Mijn eerste echte kapsel. Sorry zus ;)

Het mentorgesprek ging goed. Mijn begeleider vanuit het hotel vind mij zelfstandig en ziet dat ik mijn hart erin stop. Hij ziet in mij absoluut een toekomstig manager. Altijd fijn om te horen. Met de schoolmentor voornamelijk besproken hoe het ging en wat zakelijke dingen doorgenomen. Leuk om meneer Folmer te zien zeg!

Vanavond gaan we uit eten met ons 4tjes, Judith, Sanne en haar vriendje en ik. Uit eten is hier retegoedkoop, dus dat gaan we uitbuiten!

Thnx voor de lieve mailtjes en smsjes!

X Alet

  • 18 September 2007 - 21:24

    Corrie:

    Hoi Alet,

    Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel! Ze kunnen wel goed kappen en knippen in Engeland. laatst een programma gezien op de BBC over adspirant kappers bij een hele dure kapper in london.

    Er worden vast wel foto's gemaakt bij jullie eten in londen;leuk dat jullie met z'n allen uit eten kunnen daar, dat wordt vast heel gezellig met die noisy duth people bij elkaar!

    Fijn dat het goed gaat met de stage en dat de stagebegeleider ook tevreden is.Leuk he om weer iemand van Noorderpoort te zien.

    Good luck verder,
    liefs,
    Mom

  • 19 September 2007 - 09:26

    Daantje:

    Hey Alet!
    leukleukleuk allemaal! Ben erg benieuwd naar je kapsel...foto!
    Fijn dat je mentorgesprek goed ging en dat ze tevreden zijn! Goed bezig...
    liefs

  • 19 September 2007 - 10:14

    Alies:

    Hoi Aleddie! Ik zag een foto van de Starbucks!! Werd er haast een beetje jaloers van! Neem je voor mij een Frappocino?? Die met heel veel slagroom erop! Reuze lekker! En heb je de donuts van de Tesco al geprobeerd? En en en en... Heel veel plezier in london! En misschien tot snel
    Kus Alies

  • 19 September 2007 - 16:59

    Hilde & Marjanne:

    Aloha Chicka Bonita,
    We hebben je net ff een lijst met boeken gemaild!! Het neusje van de zalm :)Daar ben je wel ff zoet mee. Wie gaat het opsturen dan? Lijkt me toch nog best duur.. Leuk dat je weer nieuwe foto's hebt geplaatst. Maak maar snel een foto van je nieuwe kapsel, we zijn benieuwd!!
    Ciao bella,
    H&M ;)hahahahaha

  • 22 September 2007 - 17:00

    Willeke:

    Dus....je hebt nu een echt kapsel....

    Je maakt een hoop leuke dingen mee zo te horen. Ga jij maar naar Nothinghill! Doe de groeten aan Grote Hug(o) ;) en Julia Roberts als je ze tegen komt :)

    Maar eh wat doet die butcrack-foto hier? pap wil graag weten wat je met het onderschrift bedoeld...haha.

    Ga zo naar 'n feestje van een oud leraar van je. Marten XL wordt 40, dus ik neem mn opblaasbare 40 mee en en een extra grote envelop met opschrift: XL zal Marten leven. Hij geeft een borrel; het zal wel geen champagne worden. Mwah:(

    Nou lievie, leuk je weer gezien te hebben!
    You go girl! You are doing great!

    XXX Wil


  • 24 September 2007 - 18:32

    Alette:

    @ willeke of eigenlijk pap

    Die foto is geplaatst om te checken of pappa mijn blog nog wel regelmatig bezoekt ;)

    Dikke knuffel voor jullie allebei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 16716

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: