fiets gejat! grun'n/bright'n, whats the difference - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu fiets gejat! grun'n/bright'n, whats the difference - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

fiets gejat! grun'n/bright'n, whats the difference

Door: Alet

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Wij waren tot nu toe trotse eigenaren van 2 fietsen. Met deze oerhollandse fietsen reden wij naar ons dagelijks werk en stalen wij de show door er met zn 2en op te zitten. Maar helaas.. de ene fiets is stuk en de andere is gestolen. Daarin verschilt Brighton niet zoveel van Groningen: een slot is niet genoeg. Mijn collega tipte me op de fridayadd, een soort gezindsbode boordevol advertenties, hier zou wel een fietsie voor me instaan. Nou inderdaad! De beschrijving kwam 100% overeen, 26" damesfiets PEUGOT 15 pond: dit was ONZE fiets te koop in een buurtkrantje! Bange schijterds als we zijn, hebben we nog steeds niet gebeld.. morgen.. Gelukkig heb ik hier al een lief collegaatje/vriendinnetje die mij haar fiets wel wil lenen in tussentijd. Kus voor Jana.

Ik heb mijn eerste meeting (als duty manager) gehad met het management. Ik had me voorbereid door aandachtspunten en verbeterpunt te noteren. Helaas is het allemaal een beetje een domper. Het hele gesprek is eigenlijk alleen maar gegaan over wat verkeerd gaat en wat beter moet gebeuren volgens het management. Niet volgens afspraak, het was de bedoeling dat ik inspraak zou krijgen in verbeteringen in de toekomst. Het moment heeft me redelijk overruled, een leerpuntje! (Deze is al wel beter dan dansspelletjes op de pier ;)) Bedrijfsleiding in Engeland is anders dan in Nederland. Sterke hierarchie, arrogante maar domme "I'm the boss" mentaliteit. Nu kan ik mijn mening over de engelse bedrijfsleiding natuurlijk niet volledig laten leiden door dít bedrijf. Verdere details van dit gesprek zal ik niet bloggen om de naam van het bedrijf te beschermen. Kan er natuurlijk wel over mailen ;)

Sanne, Judith en ik hebben al een kleine heerlijke traditie. Nadat ik uit mijn ochtendshift kom gaan er broodjes in de oven en komt er allerlei beleg op tafel en gaan we lekker warme broodjes met kruidenkaas en chocopasta eten en kletsen. Heerlijke gewoonte! Bijna net zo gezellig als eten met La Vie! ;)

Ik heb mijn eerste manicure gehad! In tuttebellen engeland doet iedereen manicure dus ik blijf niet achter natuurlijk. Ik ben naar de studio gegaan waar ik en Sanne ons ook heb laten knippen, daar werken zulke leuke meisjes! Ze hebben ook zo'n hoofdmasage sprietengeval (weet je wat ik bedoel Hanna?) Ik vind het resultaat cool en ga zeker vaker, voor de 11 pond hoef je het niet te laten.

  • 09 Oktober 2007 - 22:26

    Corrie:

    Hoi Alet,

    Leuke traditie lijkt me warme broodjes met kruidenkaas en chocopasta eten; maar voor pappa en mij toch wel een beetje teveel van het goede straks of we moeten ook maar gaan hardlopen daar bij jullie

    liefs,
    Mom

  • 10 Oktober 2007 - 16:45

    Alies:

    Hoi Aleddie!
    Leuk leuk leuk!
    Jammer van je fiets! Hahaha je kunt net zo goed weer terug komen!
    Heb wel weer zin als je terug komt want bijna net zo gezellig als bij La Vie dat kan natuurlijk nie! Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Tot snel
    Dikke knuf

    ps: bedankt voor je spannende mail! ;)

  • 11 Oktober 2007 - 10:31

    Alette:

    @ alies, heb je mn grote spelfout in de mail al ontdekt? Hahaha kan me zo irriteren.. :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 16713

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: