I'm running!! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu I'm running!! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

I'm running!!

Door: Alet

26 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Ok. Judith wilde graag gaan hardlopen. Maar ze had een beetje last van uitstel gedrag. Je weet wel, 2 weken naar sportschoenen gaan zoeken maar 'niks vinden' haha (het grappigste is nog dat ze mn blog altijd lees, hoi judith!)

Gisterochtend voelde ik me een beetje een propje (van 1.80m) dus toen bedacht ik dat ik wel met dr mee zou rennen! Wij sportschoenen kopen, heerlijke nike air kicks voor 27 pond op de kop getikt. Toen we thuis kwamen hebben we het meteen maar op een lopen gezet. Van de Paviljon pier naar Madeira en terug, iets meer dan 3 km. Het ging heerlijk! Marije, als ik terugkom ren ik je eruit!

Vervolgens zijn we naar de bios geweest, a mighty heart met angelina jolie. Hele belangrijke film, ik heb jolie nog nooit zo goed zien spelen trouwens. Die brat pitt doet goeie dingen met haar ;)

Verder kan ik vertellen dat ik mijn ouders, hanna en mariette hier mag verwelkomen in oktober en november. Jeej!

X Alet

• 26 September 2007 - 12:54

Corrie:

Wat goed zeg van jullie om hard te gaan lopen! Ook wel een idee voor vaders en mij om te doen.. Pappa heeft vandaag een half uur gelopen(hard volgens hem) rond de hamburgervijver...

Kun je altijd goedkoop schoenen kopen in Engeland?

groetjes,ook aan Sanne en Judith,
    Mom

Leuk dat sommige broers van je ook op je reageren hè.

• 30 September 2007 - 09:33

Gert:

Hoi Alet,

Dat lopen van mij stelt niets voor, hoor, vergeleken met jullie prestaties, maar dat had je al wel gehoopt natuurlijk...
    Ik had gewoon op die woensdag, een vrije dag, een wandeling gemnaakt, het was mooi weer, van een dik half uur. Even naar het parkje bij de Hunze en weer terug rond de Hamburgervijver.

Vraagje: weet je al wanneer je naar Londen gaat?

groetjes,
    papapapapa

• 08 Oktober 2007 - 07:15

Gert:

Het komt steeds dichterbij dat we een bezoekje brengen aan Brighton, pardon, aan jou Alet.

Zijn er nog speciale dingen waar we om moeten denken? Heb je nog wensen? Er is nog plek in de auto...

Groetjes, Gert