working girl - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu working girl - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van aletinbrighton - WaarBenJij.nu

working girl

Door: Alettie

Blijf op de hoogte en volg

24 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hi iedereen

Ff kort berichtje van mij. Heb vandaag gewerkt, 's ochtends ontbijt gedraaid, was druk! Het weer is hier (net als in NL geloof ik?) beter geworden. Kortebroeken weerr! Door de drukte moest het ontbijtgedeelte uitgebreidt worden. En dit mocht ik doen! Leuk om na te denken over restaurantindeling. Daarna heb ik gespeelt met werkschema's maken. Gaaf idee dat ik dat vanaf volgende week ga doen. Ben al op 2 feestjes uitgenodigd door collega's, dus zal snel mensen gaan leren kennen hier!

Vanmiddag ben ik even door Brighton gelopen. Er is hier een wijkje met allemaal italiaanse zaakjes! Italiatown. Kappers hier zijn belachelijk duur.Je zit al snel op 40 pond voor een knipbeurtje! Beetje irritant dat ik niet naar mijn 10.50 studentenkapper ben gegaan before I left..

Funny facts:
Op colaflessen zit hier geen statiegeld
Ik kan het water hier ruiken, ruikt naar chloor!
Mijn fiets werd herkend als Nederlandse fiets :s (Heb vandaag trouwens een collega wijsgemaakt dat ik hier met de fiets was gekomen (Dutch people do everything by bike!) Ze geloofde het! Haha
Engelse vrouwen zijn niet dik.
Engelse mannen wel lelijk..
Ze hebben hier geen kaasschaaf!
Men noemt elkaar hier allemaal love en dear!

Well, bye love! ;)

  • 25 Augustus 2007 - 11:43

    Mariette:

    He Aleddie,

    Wat een toffe verhalen! Volgens mij wil je straks niet eens meer terug. Leuk om te lezen. Maak je nog eens foto's van je huis? Ben wel nieuwsgierig.

    Hier hebben we net de eerste week van de IP achter de rug. Het was echt super! Alles was goed. Leuke mensen, leuke boerderij, leuke KC, en natuurlijk La Vie, dat ging ook echt lekker.

    Succes en sterkte met alles. Gebruik je onze kadootjes ook?

    Love Mariette

  • 25 Augustus 2007 - 13:06

    Corrie:

    Hoi Alette,

    Leuk om te horen, dat er ook een italiatown is. Hoop ik te bekijken in oktober,samen met pappa.
    Fijn dat het weer nu beter is, en dat je meer klanten krijgt daardoor.
    Veel succes met je nieuwe roostertaak volgende week.
    Lukt het wel aardig om links te rijden?
    Veel pezier verder ook met je collega's. Gaat het met Sanne en judith ook goed?
    met Arjen gaat het goed, hij heeft ook een goede week gehad.
    Het weer is hier ook lekker zonnig, ik ga nu maar even weer buiten zitten.

    Bye love,
    groetjes,
    mamma

  • 28 Augustus 2007 - 12:57

    Nienke:

    He Alette!

    Zo te horen heb je het steeds meer naar je zin!Wat leuk dat je de planning mag doen en dat je al zo aan het socializen bent ;)Ben ook benieuwd naar je huis. Werk jij nou in het king's hotel?!

    IP gaat heel goed La vie is mooi actief.Vnv tour de hap bij Gerie en daarna soos. Nu vooral aspies over de vloer die gaan schoonmaken ;)

    Succes met alles!! Liefs

  • 29 Augustus 2007 - 15:13

    Alet:

    @ Nienkol
    Ja ik werk nu in het kingshotel, tenminste, daar doe ik diner (en ontbijt tm deze week) Mooi he? Och ik houd van kleine hotels, vandaag ben ik even het Hilton binnengelopen. Hardstikke mooi hoor, maar ik houdt niet van die gekke pakjes (paars&lila en sjaaltjes enzo..) en dat onpersoonlijke gedoe..

    Veel plezier vanavond lief!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2008

Closure

22 December 2007

staff party & fanmail ;)

16 December 2007

Christmas, full english en poepjes

05 December 2007

Bezoek!

08 November 2007

Weddingfair en BONFIRE!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 16712

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 07 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: